Etiketter

fredag 13 september 2013

Kärleks dikt

Mitt hjärta bultar lika snabbt som Theo Walcott springer. 
Jag blir lika glad som när någon som vill signa mig ringer. 

Lika ung och snygg som Pogba
Men den riktige kungen är Didier Drogba 

Men i transferwindow, blev du kär i någon som hade ögon som var granna’
Men enligt mig var han lika ful som Gervinhos panna

Du gick till honom på deadline day
Jag trodde att du älskade mig.

Lika säker som Petr Cech
Jag som tyckte att du var så fräck

Du är lika bra som ”The Special One”
Men säga hejdå, du aldrig hann 

Du som alltid var så bra i Fergie Time
Men du kunde bli lika sur som en lime

Du vann min skytteliga
Nu spelar du i en annan liga

Du vann min ”Ballon d’or”
Men utan dig så vinner vi inte ligan detta år.

Du var lika otrogen som Götze och RVP
Precis som Samir Nasri är du aldrig me’

Mina sår,
är lika stora som Fellainis hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar